4. juni 2007

Sånn er de nå

Jeg tenkte jeg skulle begynne å skrive igjen. Nå som jeg har mistet alle mine lesere er det neppe så mye vits i, annet enn for min egen skyld og for ettertiden. Gutta blir mer og mer på hugget, og det er gøyere og gøyere å være pappa. Helge kan ennå ikke gå (14 mnd) men det er like før. Han er ellers svært så oppegående, og har følgende ordforråd:
Mamma, Pappa, dæ, se dæ, se dæ pappa, bledegdebledegdebledegde (?????). Dagens Håkon: (etter en lang uforståelig tirade fra Helge) Pappa, pappa - Helge nakker Tysk!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jaggu på tide, begynte å lure på om du hadde slutta helt fordi du visste at "hedninger" leste bloggen din ;)

Anonym sa...

Hyggelig at du har tid til å blogge litt. Jeg følger med:)
H Rune S

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Så fint å se at du har bestemt deg for å holde koken igjen! Alltid fulgt med jeg :-) velkommen videre!

Lasse Bech sa...

Welcome back!
Jeg kan berolige dig med at min søn (William) på 16 måneder heller ikke kan gå. Vi kan jo se, hvem som kommer til at gå først.

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...