4. mars 2005

Oppegående og fornøyd

Gleder meg så mye til de neste ukene at jeg bare må skrive litt...

Hver kveld neste uke - fra mandag til lørdag skal jeg få lov å snakke med en svært oppegående gjeng ungdommer i Adventkirken Betel om hva det vil si å leve livet i Guds rike, midt i hverdagen. Det blir en mulighet til å få noen supre samtaler blant annet om ting jeg har skrevet om i denne bloggen.
Møtene blir klokken 19:00 i Akerstgt 74.

Også har vi begynt å be sammen som en menighet (www.cornelus.no) om at Gud vil velsigne oss med større lokaler og en større tjeneste for Byen vår. Og det er også veldig veldig spennende og bra....

Og så gjør det ikke noe at jeg og Kjersti skal på hotel fra lørdag til søndag i helgen sammen med 7 andre par fra menigheten.

Livet er godt...

Ingen kommentarer:

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...