4. mars 2005

Testing... testing.... The other Giesebrechts

Jeg har den samme vegringen for bruksanvisninger som mannfolk flest, så da jeg ikke klarte å publisere bilder på syv sekunder ved første forsøk, konkluderte jeg med at det sikkert var feil programvare eller noe sånt og avinstalerte hele sulamitten. Hjelp fra venner derimot er mye morsommere. Man kan kjefte på dem hvis det ikke fungerer. Ikke det at jeg IKKE gjør det med bruksanvisninger altså, men brukanvisninger er litt for flegmatiske.

Harald: Din elendige Brdrrrpppp. Jeg vet vel ikke hva ADWPR står for.... Snakk så jeg forstår deg da.
Bruksanvisningen: (Milt forurettet taushet)

Da er det mye morsommere med venner. Så da jeg oppdaget at Per Håkon i bloggen sin (http://phsverden.blogspot.com) hadde fått til bildene, og han til og med kunne redegjøre for hvordan, bestemte jeg meg for å prøve en gang til. Utrolig hvordan det hjelper når man vet at noe faktisk er mulig. Her er resultatet: Familien min.... Ta da: Kjersti og Håkon!

Ingen kommentarer:

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...