6. apr. 2010

Vent til du kan

Eldstegutten har desverre arvet sin fars frykt for å gjøre ting han ikke kan. Min strategi har alltid vært å tenke på det til jeg vet jeg kan få det til. Det fungerer jo ikke alltid, men....

I går hadde Håkon tenkt nok på sykling til å tro at han kunne det. Så 6 1/2 år gammel setter han seg for første gang på sykkel uten støttehjul, tar tre tak med pedalene, og kan det :-D. Han har jo venner som har kunnet det siden de var tre, men sånn er altså ikke min sønn, og heller ikke min sønns far (som nå etter å ha tenkt i fire måneder, endelig tok mot til seg og sparklet ferdig stuen) :-D.

Gleden til både far og sønn har vært stor disse dagene!

Ingen kommentarer:

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...