28. mars 2006

Forsiktig med komplimentene nå...

Ok, jeg vet han er skjønn, men jeg er likevel usikker på om jeg vil ta det som det ultimate kompliment om dere ser en slående likhet med meg - highlighter til tross..

Men vi er selvfølgelig veldig betatt. Legg særlig merke til Håkons erbødige kroppsspråk....

I går måtte lilleboj være med med å lære alt om hvordan man får gratis vann ut av kaffemaskinen. Pluss naturligvis nye runder i heisen. Stakkars liten, han må nok bare venne seg til å bli herjet med. Men det ser ut som han liker det så da så...
Vi har det altså bare bra og koser oss med å ha fri sammen. Håkon gleder seg nok veldig til lillebror blir litt større, tror jeg. Men vi sitter likevel å griner når vi ser hvor rørende omsorgsfull han er.


1 kommentar:

thesurealist sa...

Congratulations! I take it you now have another little one. May God's richest blessings be upon you all as you bond.

Love, Susanna, Chris & Asha
Billinghay

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...