27. mai 2005

Håkon lærer å blogge

Et av de første ordene Håkon brukte aktivt etter Mamma, Pappa og Dæææh, var Data. Når han får øye på laptoppen min stråler han opp og begynner å rope "data, data, data". Så setter vi oss med laptoppen på fanget, og Håkon åpner lokket, skrur på og venter til windows har startet opp. Så trykker han på høyre museknapp og ser menyen sprette opp, og så på escape for å få den til å forsvinne igjen. Etterpå setter vi på en liten film, og Håkon vet at han kan stoppe og starte filmen med spacebar, eller la filmen gå, men skru av lyden ved å trykke på en annen knapp. Så prøver han å bruke touchpad musen, men her trenger vi nok litt mer trening. Men jeg trøster meg med at jeg ikke kunne så mye data da jeg var 18 måneder gammel. Her på bildet har vi nettopp funnet et bilde av en liten kattunge på nettet.
Posted by Hello

Ingen kommentarer:

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...