29. mai 2005

Artoo får vente

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive en liten analyse av den siste Star Wars filmen samt å gi mitt siste oppdaterte svar på hva det vil si å være kristen... Men det får vente. Jeg må en tur til England igjen og reiser i morgen tidlig klokken halv seks. I dag har det vært både Gudstjeneste og ung-fest i menigheten min, så jeg er nettopp kommet hjem. Begge deler var veldig bra i dag. Nå ser jeg fram til fire timers søvn.

Kan bare si at Episode III er verd pengene selv om teksteren tydeligvis aldri har hørt om Star Wars før og dermed greier å introdusere oss for Artoo og Threepeeo. Hanne Nordvåg skal finne ut hva teksteren heter i morgen, og så skal vi ta ham.... Eller i det minste baktale ham litt.... eller henne....

Huff, dette hørtes ikke veldig Jesusaktig ut... med mindre slike tekst-syndere kan settes i kategori med hyklere, ormyngel og hvitkalkede graver da, men det tviler jeg på at går, selv om man har lyst.

Filmkommentar kommer snart. May the .... osv.

Ingen kommentarer:

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...