25. mai 2005

Ikke helt hjernedød

Dette skulle jo være en blogg blant annet om hva som skjer i hodet mitt. Når den ikke oppdateres tyder vel det på at det ikke skjer noe. Men ryktene om min hjernedød er altså sterkt overdrevet. Se på det litt som når jeg føler en tale er mislykket. Forsamlingen stirrer intenst fremfor seg, det er ingen smil, ingen gjenkjennende nikk... Det skjer tydeligvis ingen ting. Når jeg klager min nød etterpå får jeg vite at de var svært så engasjert. Det var bare det at konsentrerte seg så mye om å få med seg alt... Sånne venner har jeg :-D.

I det siste har jeg både hatt ferie, pluss at jeg har konsentrert meg om å sette ord på et eller annet som jeg ennå ikke helt har grepet. Problemet skisseres mange steder på denne siden, men sist lørdag var artikkelen rett under denne en del av talen min. Hva ville du svart på spørsmålet som der stilles? Svar gjerne som en kommentar.

Ingen kommentarer:

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...