22. sep. 2005

thøe tot

Torsdager er permisjonsdagen min. Eller rettere sagt Håkondagen. Dette har vi gjort i dag:
Vi stod opp kvart over sju
Vi spiste frokost hele familien (Håkon spiste tre druer og to skjeer yoghurt og drakk litt juice)
Jeg kledde på Håkon
Jeg Pakket mat og bleier og litt juice
Vi tok T-banen (thøe tot) til sentrum
Vi kjørte heis i Oslo City i halvannen time (dæ komme heisenn)
Vi tok trikken (tien) til Rikshospitalet (Håkon sovnet nesten)
Vi tok trikken til Forskningsparken (Håkon sovnet helt)
Vi kjørte T-Bane fra Forskningsparken til Mortensrud og tilbake til Sognsvann mens Håkon sov og jeg leste.
Picknick og fuglemating på Sognsvann (Håkon spiste en hel banan og litt ost.)
Gå ut og inn av handikaputedoen på Sognsvann i en halvtime.
T-bane til Forskninsparken (thøe me tot)
Trikk til byen (Thøe masse ti)
Kjørte heis på Jernbanetorget i to timer (me eiss)
Traff Mamma Kjersti
Kjørte heis på Hennes og Mauritz i en time
Byttet bleie i en krok på H&M
Kjørte tog hjem (Thøe me heiss)
Maktkamp om sjokoalde (NEI) og om å gå ut (Kanskje senere) (Brukte Dr. Phil metoden og forlot rett og slett det rommet hvor han satt og skrek - fungerer utmerket)
Håkon spiser tinte frosne jordbær som han fant i kjøleskapet
Lekte komme å ta deg leken i et kvarter- veldig morsomt.
Kjersti kom hjem og jeg gikk på jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det der var jammen en begivenhetsrik dag, Harald. Har en hunch om hvem av dere som begynte å nå et metningspunkt angående heiskjøring. Må også si at jeg liker bloggen din. Skal sniffe litt rundt her inne og se om jeg finner noen flere trøfler. :)

    GRETTEN GAMMEL GUBBE (51) anmelder seg selv! En fyr som kaller seg "Gretten Gammel Gubbe (51)" har de siste dagene vakt en...